دانلود آهنگ جدید حمید هیراد آشوب

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد آشوب

 

متن آهنگ آشوب حمید هیراد

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من در طلب کوی تو و موی توام یار

من بنده مست و پر هیاهوی توام یار

ای خوب تر از خوب تر خوب تر از یار

این عاشق سر به زیر دیوانه بدست آر

بارون که میباره تورو یادم میاره نازنین…

ای خوبه خوب ، ای خوبه من

حال و هوای من ببین…

معشوقه ای محبوب من….

ای یار شهرآشوب من….

ای خوبه خوب ، ای خوبه من…

مطلبوب من مطلوب من….

بارون که میباره تورو یادم میاره نازنین…

ای خوبه خوب ، ای خوبه من

حال و هوای من رو ببین

معشوقه ای محبوب من

ای یار شهرآشوب من

ای خوبه خوب ، ای خوبه من

مطلبوب من مطلوب من….

 

لینک های دانلود
کیفیت320 DOWENLOD
کیفیت128 DOWENLOD



لینک ثابت


برچسب ها : دانلود آهنگ جدید حمید هیراد آشوب , اشوب از حمید هیراد , متن اهنگ اشوب از حید هیراد ,
بازدید : 309
[ جمعه 5 مهر 1398 ] [ 15:17 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ